Tuesday, November 2, 2010

11 TIPS UNTUK KEPUASAN SEKS LELAKI DAN WANITA


Bosan dengan seks anda? Ingin mendapatkan kenikmatan luar biasa dari pasangan anda? Berikut 11 langkah yang akan membuat hubungan seks anda menjadi luar biasa.

1. Catatkan setiap sudut atau posisi saat yang mendatangkan kepuasan seksual anda menjadi maksima. Anda tidak perlu meninggalkan gaya atau posisi kesukaan anda, tetapi jangan takut untuk membuat eksperimen.

2. Latihan memperkuatkan otot-otot kepuasan. Otot-otot kepuasan yang yang selalu dirasakan di kepuasan adalah dalam posisi seperti menahan kencing, juga dapat meningkatkan kepuasan seksual anda. Ketatkan dan kemudian longgarkan otot-otot ini seperti melakukan senaman setiap hari, yang akan membuat otot-otot lebih kuat, membuat anda merasa nikmat selama berhubungan dan kemudian meningkatkan ketahan diri anda untuk mencapai kepuasan..

3. Ulangi perhubungan seks anda untuk gaya dan posisi yang baru untuk lebih kepuasan.

4. Luahkan rasa hati anda tentang apa yang anda benar-benar inginkan dalam perhubungan seks. Setiap wanita suka bila anda menyatakan bahagian mana yang ingin anda sentuh dan suka. Pasangan anda akan berasa lebih teruja untuk menantikan saat sentuhan anda dan akan membuatkan anda puas dan nikmat. Sentiasalah bersepakat untuk saling membantu mengenali apa yang terbaik bagi hubungan seks anda.

5. Sentuhan Ransangan. Kebanyakan para wanita kurang pengalaman untuk rangsangan kenikmatan selama berhubungan agar lebih mudah mencapai kepuasan. Kenyataanya, meskipun titik ransangan wanita tidak dirangsang secara langsung selama berhubungan, gesekan dari tulang pubik (kelamin) pasangan anda dapat menyebabkan kenikmatan yang teramat sangat di kawasan titik ransangan anda. Jika Anda menginginkan lebih kenikmatan, mintalah pasangan anda menyentuh titik ransangan anda selama melakukan hubungan seks, terutamanya ketika anda hampir mencapai klimaks.

6.Godalah pasangan anda. Tingkatkan kegairahan anda dengan memenuhi ruang tidur dengan nyalaan lampu yang malap dan pakailah bauan yang menggoda atau meransang pasangan anda. Cuba lakukan sentuhan-sentuhan yang menghairahkan kepada pansangan anda untuk membuatkan Anda melupakan kesibukan seharian kerja dan focus pada kenikmatan seks bersama pasnangan anda yang akan membantu Anda ke kemuncak kenikmatan yang lebih baik.

7. Tinggalkan Gaya Lama. Gaya yang sama, tempat yang sama mungkin akan memberi anda kepuasan, tetapi tidak akan memberi anda kepuasan yang memuncak. Jangan biarkan kebosanan melanda seksual Anda. Anda akan lebih puas dengan mencuba gaya-gaya yang baru untuk menikmati lebih kepuasan seks bersama pasangan anda.

8. Gunakan Cara yang lebih baik dalam mengawal kenikmatan dalan hubungan seks seperti menggunakan gel tahan lama atau kapsul penjagaan zakar untuk memperbaiki mutu seksual anda dengan pasanagn anda untuk sama-sama menikmati lebih kepuasan.

9. Temukan titik sensitif. Setiap bagian faraj Anda (bahagian dalam faraj) memiliki kawasan kenikmatan tersendiri. Beberapa wanita melaporkan lebih kenikmatan di bahagian luar faraj dan ada juga yang lainnya merasakan lebih kenikmatan di bahagian titik belakang tulang faraj, pada G spot (sedalam 1 jari bila dimasukkan ke dalam faraj).

10. Coba beberapa titik. Gunakan teknik-teknik ransangan dan sentuhlah payudara wanita dengan mulut anda untuk lebig ransangan pada wanita dan ini akan menyebabkan wanita kekejangan kesedapan dan kenikmatan.

11. Sentiasa Kretif Dalam berhubungan seksual. Sentiasalah Berbincang dan bertukar fikiran untuk cara-cara meinikmati kepuasan seks bersama.