Wednesday, November 3, 2010

ZAKAR KUAT, BESAR, PANJANG DAN TAHAN LAMA



CUBA GENERASI BARU!!!
FORMULA 5 DALAM 1
VIMAX HERB SEKARANG!!


Ubat kesihatan untuk lelaki. Memberikan kecergasan dan menguatkan tenaga batin terutamanya bila melakukan hubungan seks. Menguatkan otot-otot dan saraf tubuh badan serta zakar, juga memekatkan dan menambahkan titisan air mani anda agar lebih bertahan lama semasa berasmara di ranjang. Vimax Herb juga meningkatkan keinginan seks dan stamina anda ketika melakukan hubungan intim. Kepuasan bersama yang sangat menakjubkan akan anda rasai kerana anda mampu bertahan lebih lama dari sebelumnya. Vimax juga mampu menambah kepanjangan dan besar saiz zakar anda dalam 2 hingga 3 bulan. 1 botol vimax, mengandungi 30 biji capsule yang mampu bertahan selama 30 hari.

Herba Untuk Zuriat: Ia memperbaiki keseluruhan kesihatan seksual anda, membuat anda berasa lebih muda dan anda akan menikmati kepuasan seks lebih menyeronokkan. Membesarkan saiz senjata lelaki, juga untuk awet muda.

Bayangkan jika air mani anda bertambah. Pasti pancutan anda akan rasa lebih puas dan enak. Air mani anda akan keluar bertali-tali. Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herb mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda. Permainan dan Dayungan anda juga akan bertahan lebih lama dan bertenaga.


JANGAN JADIKAN SEKS SEBAGAI 1 FAKTOR PENCERAIAN DAN TRAUMA DALAM HIDUP ANDA!!

Kebaikan Vimax Herb Untuk Anda..
Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax Herbs juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.
Pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.

BAGAIMANA KESANNYA??
Ramuan kami yang semulajadi dan esklusif adalah lengkap untuk tingkatkan daya seksual. Setiap ramuan memainkan peranan penting dalam aspek kelelakian.
Zakar kita punyai 3 ruang yang akan kembang apabila dipenuhi darah. Ruang ini mengumpul darah ketika teransang, Ereksi berlaku apabila darah masuk dan memenuhkan semua ruang. Jika tisu dan organ ini diberi khasiat yang secukupnya, maka sel akan membiak dengan cepat. Ruang ini boleh dibesarkan dengan menggunakan Vimax Herbs.
Itulah yang dapat dilakukan oleh Vimax Herbs. Tiada usaha berat yang perlu anda pikul. Tidak perlu bersenam, tidak perlu meregang dan tidak perlu mengurut. Vimax Herbs akan mengembangkan tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah. Ini akan membuatkan zakar anda keras, panjang dan kuat.
Sebab itu ada pengguna Vimax Herbs yang mampu mencapai tambahan 2-3" inci setelah menggunakannya.

BILA KESAN-KESANNYA DAPAT DI LIHAT??

- Minggu 1 Hingga 4;
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan dan ereksi yang lebih lama.
- Minggu 5 Hingga 8;
Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati. Anda akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru.
- Minggu 9 ;
Bila anda ereksi, anda dapati kesan perubahan yang amat ketara sekali. Bukan hanya dari segi saiz, malahan zakar lebih padat dan kuat dari sebelumnya.

CUBA VIMAX HERB SEKARANG!!!
BERSEDIA UNTUK MENDAPAT KUASA LELAKI
SEBENAR DI RANJANG DENGAN VIMAX HERB!!!



HARGA VIMAX HERB:

1 BOTOL = RM 329
2 BOTOL = RM 640
3 BOTOL = RM 930
1 BOTOL VIMAX + 1 BOTOL PHERO-X = RM 360
1 BOTOL VIMAX + 1 BOTOL LIBIDO GEL = RM 380



TEMPAHAN SECARA ONLINE DI TALIAN:
O172685357 (ALIFF)

BAYARAN MELALUI AKAUN BANK:

NAMA: MOHD ALIFF BIN ABDULLAH
BANK: CIMB
AKAUN: 05060150404525

NAMA: MOHD ALIFF BIN ABDULLAH
BANK: MAYBANK
AKAUN: 155015213033

SMS SEGALA MAKLUMAT KE 0172685357 ( ALIFF ) SELEPAS MEMBUAT PEMBAYARAN:
1. NAMA
2. ALAMAT
3. NAMA PRODUK ( vimax )
4. KUANTITI
5. BANK BAYARAN
6. JUMLAH BAYARAN
7. TARIKH DAN WAKTU BAYARAN

SILA SIMPAN RESIT BAYARAN ANDA UNTUK SEMAKAN LANJUT SEBAGAI BUKTI PEMBAYARAN

PENGHANTARAN AKAN DI LAKUKAN KEESOKAN HARI SELEPAS TEMPAHAN

PENGHANTARAN PERCUMA MELALUI KHIDMAD POS LAJU

SEGALA MAKLUMAT LANJUT:
1. HUBUNGI 0172685357 (ALIFF)
2. EMAIL: aliffadashop@gmail.com
3. LAYARI LAMAN WEB: http://kuasalelaki.com